19. september 2019

Kvamm og Matinique hos HANSEN/NISSEN.

HANSEN/NISSEN er stolte over at præsenterer nyt samarbejde mellem musikere Simon Kvamm og Matinique i den nye AW19 kollektion. 

Den danske musiker og entertainer Simon Kvamm er en lidenskabelig og talenfuld herre, som med sin klassiske og skarpe stil, har et råt og personligt touch, som gør stilen tilgængelig og cool. Han rammer lige spot on hos den selvbevidste herre, der gerne vil udstråle macho og coolness. 

Den nye AW19 kollektion kan ses, mærkes og prøves i byens største herretøjsforretning Hansen/Nissen på Søndergade 1 i Horsens. 

Se hele kollektionen hos HANSEN / NISSEN og besøg H/N her


Pressemeddelelse:

Simon Kvamm i nyt samarbejde med Matinique


Den altid velklædte Simon Kvamm kan nu tilføje model til sit CV, når han i dette efterår optræder som ny kampagnemodel for det populære modebrand Matinique til deres AW19 kollektion. Som Matiniques nye ansigt følger den danske musiker og entertainer i rækken af passionerede og talentfulde Matinique-mænd, der bl.a. tæller Ulrich Thomsen og Rune Glifbjerg.

Det klassiske danske modebrand Matinique har i mere end 40 år designet kvalitetstøj til stilsikre mænd i hele Danmark og har formået at skabe et tidløst design, der kombinerer det afslappede look med et skarpt og unikt udtryk. Når AW2019-kollektionen rammer butikkerne, er det derfor med den lige så stilsikre Simon Kvamm i front.
Med sin velkendte musik og sit rå, maskuline udtryk inspirerer Simon Kvamm et bredt udsnit af danskerne og skiller sig ud fra det traditionelle modebillede. Netop derfor var Simon Kvamm et naturligt valg til at blive den næste i rækken af talentfulde og inspirerende mænd i front for det danske modebrand.

– Med sin inspirerende musik og personlighed favner Simon Kvamm bredt. Han er selvsikker, men altid med benene solidt plantet på jorden, og han er derfor et godt eksempel på nutidens moderne mand. Han har både karakter og kant og er en kæmpe inspiration for mange danske mænd, hvilket afspejler lige præcis det, vi gerne vil være med vores brand. Derfor er Simon det oplagte ansigt for Matinique anno 2019, siger Morten Dybdahl, Brand Director.
Og matchet er gensidigt, lyder det fra den nye kampagnemodel: – Det er ingen hemmelighed, at Matinique har fyldt en stor del af min garderobe over årene. Jeg går som sådan ikke op i mode, men jeg går op i det tøj, jeg har på, og for mig rammer Matinique et klassisk, stilfuldt udtryk, som jeg føler mig godt tilpas i. Derfor var det helt naturligt for mig at takke ja til samarbejdet, fortæller Simon Kvamm.

Kampagnen hylder danskheden. Kampagnebillederne, der er fotograferet af den danske modefotograf Rasmus Weng Karlsen, er skudt i klitterne ved det blæsende Hanstholm og Klitmøller, hvor Simon Kvamm selv har boet. De indfanger det barske, salte Vesterhav og det klassiske, skarpe men stadig rå udtryk, som afspejler Simon Kvamms DNA og ligeledes den danskhed, der er fundamentet i Matiniques brand.

Den tidløse efterårskollektion kombinerer et maskulint design med funktionalitet og materialer af høj kvalitet og gør det muligt at skabe sit eget udtryk ved at mikse og matche alt fra klassiske uldfrakker, jakkesæt og skjorter til mere trendbaserede overshirts og casual bukser samt sko og tasker.

 

Tilbage til oversigten

Følg med på Facebook

Læs også

bubblemedia